Miksi pelaapasianssia kiinnostaa niin monia pelaajia?

Home Forums Tech Support Miksi pelaapasianssia kiinnostaa niin monia pelaajia?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    rokeyar723

Miksi pelaapasianssia kiinnostaa niin monia pelaajia? Kokeilin sitä kerran pitkällä junamatkalla vain ajan kuluksi, mutta huomasin palaavani siihen iltaisin yhä uudelleen. En oikein osaa selittää, mikä siinä vetää puoleensa. Onko muilla ollut samanlainen fiilis vai mikä siinä oikein vie mukanaan?

#53203 Reply
      dakejod185

Itselläni kiinnostus alkoi aika sattumalta, kun etsin jotain rauhallista tekemistä työpäivien jälkeen. Moni suomalainen nettipasianssi tuntui aluksi melkein samalta, mutta vähitellen huomasin, että pienet erot säännöissä ja pelitavoissa muuttivat koko kokemuksen. Jos haluat vertailla eri vaihtoehtoja, katso vaikka tästä ennen kuin kokeilet seuraavaa peliä. Sieltä löysin helposti muutaman version, joita en ollut aiemmin huomannut. Sen jälkeen olen pelannut silloin tällöin iltaisin kahvikupin kanssa, enkä niinkään voittojen takia vaan siksi, että peli auttaa keskittymään yhteen asiaan hetkeksi. Joskus pelaan vain yhden kierroksen, joskus useamman, riippuen ajasta. Yllättävää kyllä, muutama kaverikin innostui kokeilemaan, kun kerroin siitä, ja nykyään vertailemme välillä, millainen pasianssiversio tuntuu kenestäkin mukavimmalta pelata.

#53207 Reply
        hankbukovski

Hauskaa, miten sama peli voi kiinnostaa niin monenlaisia ihmisiä eri syistä. Yksi tuttuni pitää pasianssista siksi, että siinä saa ajatukset hetkeksi pois arjesta, kun taas toinen yrittää aina parantaa omaa ennätystään. Itse huomaan pelaavani vain satunnaisesti, yleensä silloin kun odotan jotain tai haluan täyttää pienen vapaan hetken. Luulen, että juuri yksinkertainen idea tekee siitä pitkäikäisen. Pelin voi aloittaa nopeasti eikä siihen tarvitse valmistautua mitenkään, mutta silti jokainen kierros tuntuu vähän erilaiselta. Ehkä siksi siitä riittää keskusteltavaa vuodesta toiseen.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
        Reply To: Reply #53203 in Miksi pelaapasianssia kiinnostaa niin monia pelaajia?
        Your information:

Scroll to top

Warning: Constant MYSQLI_REFRESH_MASTER already defined in Unknown on line 0